תהליך לקיחת משכנתא

משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שכל אדם נוטל מהבנק או מגורם חוץ בנקאי במהלך חייו. ברוב המקרים מטרה של ההלוואה היא רכישה של נכס, כמו דירת מגורים ראשונה, דירת מגורים שנייה לשיפור איכות חייו של הלקוח ובני משפחתו, או משכנתא עבור קניית נכס עסקי כמו מפעל, משרד ועוד.

ניהול תהליך לקיחת משכנתא

ניהול תהליך לקיחת משכנתא

משכנתא היא הלוואה בסכומים כספיים גבוהים ולכן זה לא עניין של מה בכך. יש לבצע את תהליך לקיחת משכנתא בכובד ראש תוך ביצוע בדיקות מקיפות ביותר, מכל ההיבטים ועל כל ההשלכות.
מדובר בעסקה שיש בה היצע של כמה אופציות של מסלולים, נושאים מהותיים כמו גובה הריבית, גובה העמלות, קנסות בעת פירעון מוקדם ועוד.

לכן ההמלצה היא לבצע זאת באמצעות ייעוץ משכנתאות מומלץ ומקצועי של דוידסון פתרונות פיננסיים אשר יבצעו תהליך לקיחת משכנתא בכמה שלבים:

  1. קבלת הצעות מגורמים שונים כמו בנקים וגורמים חוץ בנקאיים.
  2. בדיקה של כל אחת מההצעות על פי הנתונים המסחריים שהוצעו ועריכת השוואה ביניהן.
  3. ניהול משא ומתן עם הגורמים הרלוונטיים כדי להיטיב את תנאי ההלוואה.
  4. בתום הליך זה, יכול המומחה לקבוע מהי האופציה הכדאית ביותר על פי המסלולים השונים וחלוקת הכספים ביניהם.

 

התאמת משכנתא לגורם הלווה

התאמת משכנתא לגורם הלווה

ההלוואה הזו היא תמיד בסכומים כספיים גבוהים וכל אחד מעוניין לעמוד בהחזרים האלו. לכן יועץ משכנתאות מנוסה מבצע בעת תהליך לקיחת משכנתא תחשיב של היכולת הכספית של כל לקוח. על פי ההכנסות וההוצאות שלו, מהי יכולת ההחזר שלו בכל חודש ולאורך איזו תקופה. אפשר לבקש פריסת תשלומים לכמה שנים בודדות כשהסכום הוא גבוה בכל חודש, או לחלופין לפרוס זאת לשנים רבות כמו 20 – 25 ואף 30 שנים.

תהליך לקיחת משכנתא הוא אחריות מקצועית גבוהה ביותר כיוון שמדובר בהוצאה כספית חודשית קבועה שמשפיעה מאד על ההתנהלות הכללית במשק הבית. המומחים של משרד ראיית חשבון דוידסון פתרונות פיננסיים מודעים היטב לכך שככל שהמשפחות מתרחבות, כך רמת ההוצאות עולה ויש קושי בתשלום המשכנתא ולכן אתם מוזמנים לשוחח אתנו ולקבל את מלוא הנתונים.

מוזמנים לקרוא עוד על שירותינו:

שירותים נוספים בנושא תהליך לקיחת משכנתא

פוסטים אחרונים

השנה העסקית של חיי

ראיון אישי וצמוד עם אחת מנשות העסקים המצליחות של השנה בנס ציונה, רואת חשבון אורטל

השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם